من تاني

يااااااااااااه من زمان … من زمان مسمعتش التك تك  (صوت الكتابة على الكيبورد )  مدونتي وحشتني جدا جدا … المشكلة أني جوايا كلام كتير جدا ومجرد ما بدأت أكتب ضاع كل الكلام … على العموم حصل مواقف وأحداث كتير جدا يمكن أهمها أني أنتهيت من السنة الرابعة ليا في الكلية والسنة الجاية أخر سنة  🙂 بكالوريوس بقى … وتقريبا بعد أسبوعين هسافر السعودية علشان أصيف 🙂 مع أن الدنيا نار هنا فما بالك في الجو السعودي أنا متأكدة أنة نارين 🙂 ……بس بجد وحشتني جدا حتى لو نار ….. جبت لاب توب جديد  🙂 مع أن لابي القديم وحشني جدااا بس أعمل أية التغير سنة الحياة 🙂 … السنة اللي فاتت كانت كويسة بس أنا متأكدة أن الجاية أحسن…. في كام مشروع بدأت فيهم وربنا يتمم على خير

النهاردة كان أول يوم في تدريبي وكان مفيد جدا … الحاجة الوحيدة أن مدة التدريب تقريبا 5 ساعات … ولأني متعودة على السهر … كنت قربت أنا في أخر ساعة بس ربنا ستر   🙂 ومحدش شاف حاجة

والله مش عارفة أكمل كلام … على العموم أنا رجعت تاني   🙂 … وبالمناسبة أية رأيكو في النيو لوك الجديد للمدونة   🙂


Bookmark and Share

14 thoughts on “من تاني

  1. ماشاء الله المدونه جميله يا سلمى
    انا ما شفتش الاولى لكن دي جميله
    اي حاجه منك بتبقى حلوه
    ربنا يسعدك وتقضى اوقات سعيده في السعوديه
    بحبك في الله
    ” ملحوظه صغيره ياريت بس الخط يصغر شويه الي انا بكتب بيه “

    • اهلا بيكي يا إيمان … منورة المدونة … والخط اللي بتكتي بية ظاهر في الرد صغير بس ممكن أختلافات في طريقة العرض بس

      بس أنا معرفش إيمان مين بالظبط 🙂 أنتي عارفة الإيمانات كتيررررررر 🙂
      أتمنى أشوف كلاماتك دائما على صفحات مدونتي

  2. طبعا النيولوك الجديد جاااااااااااااااااااااااااااااامد آخر حاجه انتي عارفه اني بحب الديزاين ده

    وحمد لله على السلامة ليكي وحشه كبييييييييييييييره 🙂

  3. جميلة بجد
    ذوقها بسيط ورائع
    عجبتنى جداً
    ومتابع ان شاء الله
    انا جديد على الوورد برس
    بس على بلوجر قديم شوية
    فمش واخد على النظام

    احتراماتى

    • أهلا بيك على مدونتي … وأشكرك على المتابعة …:)

      مدونتك القديمة بجد رائعة … أنشاء الله من المتابعين لتدويناتك

Leave a Reply

