جي جي والطابور :)

https://i1.wp.com/www.past-impressions.co.uk/acatalog/tt114_my_best_friend.jpgصديقتي الحبيبة جداً جداً جداَ جيهان دمها ذي السكر  🙂 … بكلمها من يومين بتقولي سلووووم والله أني حلمت فيك .. قلت لها خير ها حلمتي بأية يا جي جي …. قالت أنا وأنتي كنا واقفين في الطابور  🙂  قلت لها قصدك طابور المدرسة خير دى كدى يبقى كابوس 🙂  … قالت ليا لا خليني أكملك بس الحلم … أنا وأنتي واقفين في الطابور في مدرستنا الثانوي بس كل المدرسات هما الدكاترة اللي عندي في الكلية ( طبعاً طبعاً كانوا كلهم سيدات ) لأن كليات السعودية مفيش فيها أختلاط 🙂 _ يعني جي جي مش عندها دكتور الأتصالات 🙂 🙂 🙂 _ نكمل حلم جي جي… وأنا ماسكة أيدك وقاعدة أنادي دكتورة عندي يا دكتورة يا دكتورة هذي سلمى صديقتي …. 🙂 🙂 قلت لها هاااااا عرفتيني على الدكتورة يعني المديرة مقلتش بلاش كلام وفرجت علينا الطابور 🙂 🙂   _ لأن دى الطبيعي بتاعنا حتى لما كنا كل واحدة في فصل كان لازم نتبادل التصبيحات 🙂 _  قالت ليا طبعاً أتعرفتوا ببعض 🙂

أنا بجد برتاح جداَ وانا بكلم جيهان مهما كلمتها مش بحس بالوقت ,, وخصوصاً أن أنا وهيا أجتمعنا في حب الله .. ويسلام بقى لما الشلة بتكمل والأيام الحلوة بتاعة زمان ترجع ونفضل نضحك على بعض بالساعات وعلى أعمالنا السودة في المدرسة 🙂 ..  الحمد لله ربنا رزقني بأصحاب جدعان جداً في الثانوية لغاية النهاردة بفتكرهم وبيفتكروني بالخير لو فضلت أقول في أسمائهم يبقى مش هقول حاجة بعد كدى

جيهان بتقولي أنها لو حست بضيق أو كانت في يوم عندها مشكلة دايماً بكلمها أو ببعت لها رسالة في نفس اليوم كأني حسيت بيها … والله العظيم رسالة جيهان وأنا في مصر كفيلة بأنها تخلي يومي كله تمااااااااااااااااااااام

الحمد لله بشوف جي جي وأصحابي كلهم بخير كل أجازة … وبكون فرحانة جداً وانا بسمع حياتهم وأيامهم كانت ماشية أذاي طول السنة …. الحمد لله انه رزقني بالصحبة الصالحة هنا وفي مصر …

يلا بقى علشان الطابور خلص والجرس رن  🙂 ….

2 thoughts on “جي جي والطابور :)

  1. الله يخليكي ليا يا أحلى أخت في الدنيا كلها …. طبعاً بعد الست إسراء علشان منتشكلش 🙂
    أذاي يعني أنساكي أنتي تتحفري في القلب ولا تتطلعي أبداً حتى مع الكلور 🙂

Leave a Reply

