أهلا 2011

و أنا صغيرة بس مش وأنا صغيرة قوي يعني 🙂 ,, كان نفسي 2008 تيجي جدا جدا ,,, وكل سنة أقعد قدام التلفزيون وأتفرج على إحتفالات رأس السنة وأنا قاعدة ماسكة أله الحاسبة ,,, ياترى في سنة كذا هيبقى عندي كام ويوم كذا من سنة كذا هيكون فية أية ,,, أفتكر أن الساعة 12 بالظبط سنة 2000 كنت محتارة أعمل أية ؟؟؟ وبالنسبة ليا التوقيت دى بحس أن الزمن بيوقف فية ,,, ببساطة أنا بين سنتين … ولما ملقتش حاجة أعملها خبطت على باب الجيران وقلت ليهم ” هاتوا النونو أبوسها ” 🙂 ,,, كانت ” فاطمة لسة مولودة من يومين بس ,,, وقلت أنا كدى هفتكر سنة 2000 ,,, ببوسة فاطمة 🙂

السنة دي فاطمة عندها 11 سنة 🙂 يااااااااه كبرتي يا بطوطة ,,, شفتها السنه دي في مكة عند الكعبة 🙂 كبرت قوي وبقت بتلبس طرحة وعباية وعمله نفسها أنسة كبيرة 🙂 ,,,, من يوم بوسة فاطمة وأنا كل سنة في نفس التوقيت لازم أعمل حاجة !!!   محتارة قوي هعمل أية ؟؟؟؟؟؟

الدنيا برد والمذاكرة مش بتخلص !!! وعندي أمتحان كمان كام يوم 😦 ,,, بس نفسي أعمل حاجة السنة دي ,,,,, على العموم لسة في وقت أفكر فية لغاية ما تيجي 12 🙂 ,,, وطبعاً هقول ليكوا بس السنة الجاية 🙂 أنا عملت اية

كل سنة وأنتوا طيبين بس !!! ومعنديش حاجة أقولها تاني

حبيت بس أكتب النهاردة وخصوصا ً أنها أخر سنة ليا في التعليم 🙂 ,,, فحبيت أفتكرها معاكوا

يلا يا جماعة اللي عندو بنوتة جديدة في العمارة ,,, الساعة 12 يروح يبوسها 🙂 ,,, وكل سنة وانتي طيبة يا فاطمة 🙂

Leave a Reply

