خير اللهم إجعله خير :)

صباحكم قهوة وشيكولاته 🙂 ,,, صباحكم خير فوق العادة

صباح الخير جميعاً … النهاردة صدقوني لا يختلف إطلاقاً عن إمبارح وبكل تفاؤل مش هيفرق كتير عن بكرة 🙂 … بس لأني ولله الحمد عندي ما يسمى بسرعة الشفاء من الإكتئاب المفاجئ أو لأن إكتأباتي نصها ضحك وهزار فأنا النهاردة مزاجي عال العال 🙂 …فقلت بما إني مزاجي كويس الحمد لله أقول ليكوا كدى يمكن مثلاً حد عاوز يطمن على صحتي 🙂  ……  النهاردة أنــــــا مبسوطة لعدة أسباب ولأنكم ولاد حلال هقول ليكوا واحد بس 🙂

أمـــــا الأسباب التانية فهيا شخصية بحتة وملكوش فيها 🙂 …. أصل أنـــا كباقي شباب مصر معيش رصيد طول الوقت وبالتالي مش بسأل على إصحابي كتير  😦  محدش يقول عليا بخيلة لو سمحتوا بس هيا بتيجي كدى النت بياخد وقتي كله … ما علينا كنت بقول مش بسأل كتير على الناس ودايماً دايماً تتصل عليا واحدة من إصحابي تقولي أنتي فينك ونقضي المكالمة مصالحة وطبطه 🙂 ولو جينا نبص مهيا برضة مش بتتصل لكني بشيل الذنب لوحدي 😦 وأقعد زعلانة أه والله 🙂 …. رنا صحبتي ” ربنا يخليها لهشام ”  أتصلت عليا وعاتبتني النهاردة معاتبه صديق حاجة كدى تفرح عارفين اللي بيسموه لوم الحبيب وبصراحة كنت فرحانة بمكلمتها 🙂 وإتفقنا نتقابل النهاردة … وكمان ندى صحبتي سألت عليا بطريقة بحبها كتبتي ميشن على التويتر بتقول فيها إني وحشتها وأنا علشان بت كول جدا كتبت لها بالفرانكوا وأنا كمان 🙂 …… الصراحة بقى أنا  ” ….. ” (مبحبش أشتم نفسي) بس أنا مقصرة مع كام واحدة من صحباتي وعاوزة أزورهم وأكلمهم بس أعمل إية عاوزة تخطيط جامد للزيارات وخصوصا إنهم برة المنصورة والموضوع صعب حبتين …. إن شاء الله مش هيعدي بكرة إلا وأنا مكلماهم كلهم ومسلمة عليهم واحدة واحدة ….. أممممممممممم هو اللي فات ممكن يكون كلام ملوش لازمة قوي يعني وممكن كمان تقول هيا كاتبه دى ليه !!!! عادي يعني دى ما يسمى فضفضة إلكتروني 🙂

بس مش عارفة إيه جو الإكتئاب والزهق الجماعي اللي على الناس كلها أنا قلت دى انا بس لقيتها موضه 🙂 بس أتوقع ينزل غيرها على دخول الجامعات 🙂 …. بقول ليكم إية تأخدو حبة شيكولاته سخنة ؟؟؟ ولا أقول ليكوا الأحسن نروح ننام كفاية كدى 🙂

أسيبكم مع الفديو دى …

4 thoughts on “خير اللهم إجعله خير :)

  1. الله الله عالناس السهرانة تعاتب في نفسها 🙂
    بحب أنا ابداعات الفجـــر دي 😉
    لا وأهم حاجة فالموضوع انك مش معاكي رصيد دي هههههههه ,, كلنا وحياتك كدا 😀

  2. حمدلله على سلامتك يا سوسووووووو
    فيه ناس كده نفسويتها بتفرق معايا ,, وانتى منهم ❤
    يااااااارب دايما مبسوطه ومفرفشه
    واحب اعرفك ان ايمان ظبتطنى النهارده واكلنا بوريو سشيكولاتااا 😀
    و بعدين الا رنا بقى اوعى تزعليها 🙂
    وبجد عاوزين نتجمع تانى بقى ع النفسويااات بتاعتنا كلها تتظبط
    لان بجد اللى بيظبتها اووى لمتنا سوا و الدمااغ بتاع ال .. 😉
    ولا ايه يا نودا 😉

Leave a Reply

